

Launch produktu Coffizz działa!
Launch produktu Coffizz działa!
Wyzwanie
Wprowadzić na rynek i wytłumaczyć konsumentom czym jest Cofizz – nowy napój funkcjonalny, który daje energię, ale nie jest energetykiem, ma wygląd wody mineralnej, ale nie jest samą wodą.
Realizacja
Nadrzędnym celem kampanii było wyróżnienie się na tle konkurencji i wypracowanie dedykowanego, nowego miejsca na półce - nowej subkategorii - zdrowego energetyka. Wykorzystanie kontekstowego copy oraz mocnej typografii bardzo pozytywnie wpłynęło na percepcję marki. W ramach kampanii powstał szereg kontekstowo osadzonych treści, odpowiadających na oczekiwania, styl życia i motywacje konsumentów.
Komunikacja była obecna we wszystkich kanałach własnych marki (oraz marki parasolowej), w digital i POS, dodatkowo wspierana w TV.

Podsumowanie
O benefitach produktu można mówić przez kontekst, uwzględniając styl życia potrzeby odbiorców. Kampanie czysto typograficzne mogą mieć większy impakt ze względu na swoją dystynktywność. Precyzyjnie dobrany styl narracji pozytywnie wpływa na dialog między marką i konsumentem.