Tchibo mobile

Launch produktu Coffizz działa!

Komunikacja produktowa

Wyzwanie

Wprowadzić na rynek i wytłumaczyć konsumentom czym jest Cofizz – nowy napój funkcjonalny, który daje energię, ale nie jest energetykiem, ma wygląd wody mineralnej, ale nie jest samą wodą.

 

Insight

Racjonalny INSIGHT: napoje energetyczne, które działają, są pełne chemicznych dodatków i szkodliwe dla zdrowia. Emocjonalny INSIGHT: nie lubię zmieniać swoich planów ani rezygnować z aktywności tylko dlatego, że brakuje mi energii.

Strategia

Keep it simple, ale kontekstowo!
Sam produkt jak i jego skład, jest prosty. Dlatego nasze kreacje też takie powinny być. Jednak, Cofizz, sprawdzi się idealnie w różnych okolicznościach… Dlatego postawiliśmy na typograficzne kreacje, z dynamicznymi, kontekstowymi hasłami.

 

Realizacja

Nadrzędnym celem kampanii było wyróżnienie się na tle konkurencji i wypracowanie dedykowanego, nowego miejsca na półce - nowej subkategorii - zdrowego energetyka. Wykorzystanie kontekstowego copy oraz mocnej typografii bardzo pozytywnie wpłynęło na percepcję marki. W ramach kampanii powstał szereg kontekstowo osadzonych treści, odpowiadających na oczekiwania, styl życia i motywacje konsumentów.

 

Komunikacja była obecna we wszystkich kanałach własnych marki (oraz marki parasolowej), w digital i POS, dodatkowo wspierana w TV.

 

Plik wideo
Video 10'

 

działa, co
KEY VISUAL
działa, co
KEY VISUAL 2

 

 

  • Plik wideo
  • Plik wideo
  • Plik wideo
KONTEKSTOWA KOMUNIKACJA W SOME

     

    reklamy
    Komunikacja OOH

     

    Podsumowanie

    O benefitach produktu można mówić przez kontekst, uwzględniając styl życia potrzeby odbiorców. Kampanie czysto typograficzne mogą mieć większy impakt ze względu na swoją dystynktywność. Precyzyjnie dobrany styl narracji pozytywnie wpływa na dialog między marką i konsumentem.

    Sprawdź podobne

    • Bambino Czułość dla całej rodziny

      Komunikacja wizerunkowa
      Bambino Czułość dla całej rodziny

      Kampania wizerunkowa dla Bambino. Dowiedz się jak przekonać, że produkty dla dzieci są też dla dorosłych.

    • AVON Na święta

      Komunikacja produktowa
      AVON Na święta

      Sprawdź jak przebić się z ofertą świąteczną przez clutter w mediach.

    • OSTOYA Poczuj Bieszczady w mieście

      Komunikacja wizerunkowa
      ostoya

      Zobacz jak stworzyć platformę komunikacyjną, która łączy korzenie w Bieszczadach z miejskim zgiełkiem.

    • Royal Canin "Oznaki zdrowia"

      Komunikacja wizerunkowa Social Media
      Royal Canin Oznaki zdrowia

      Zobacz platformę komunikacjyjną dla social media

    • Launch produktu Coffizz działa!

      Komunikacja produktowa
      tchibo desktop

      Wprowadzenie na rynek nowego produktu pod hasłem: Coffizz działa!

    • Lipton

      Komunikacja produktowa
      lipton

      Wprowadzenie na rynek nowego wariantu produktu pod hasłem: "Robię to dla przyjemności"

    Zaufali nam

    • logo Ostoya
    • Logo Prince Polo
    • Logo Lech
    • Logo Kozel
    • Logo Avon
    • Logo BNP Paribas
    • Logo Bank Pekao
    • Logo Jacobs Creek
    • Logo Lipton
    • Logo Przelewy24
    • Logo Alior Bank
    • Logo 7Days
    • Logo The Glenlivet
    • Logo Delicje
    • Logo Łaciate
    • image/svg+xml
    • Logo Absolut
    • Logo Saga
    • Elavon primary logo-artboard
    • Logo Pedigree
    • Logo Tchibo
    • image/svg+xml
    • Logo Bambino