

AVON
na Święta
AVON
na Święta
Wyzwanie
Okres przedświąteczny jest jednym z najbardziej „gorących” pod względem reklamowym. Marka AVON przygotowała specjalne zestawy prezentowe na święta, a naszym wyzwaniem było przebicie się przez świąteczny clutter komunikacyjny z ofertą.
Realizacja
Kampania TVC została stworzona zgodnie z szablonami świątecznymi, na które odbiorcy w tym okresie są szczególnie wrażliwi, jednak korzystając z odwróconej strategii, kreatywnie operowaliśmy kierunkiem odtwarzania scen, łapiąc uwagę nie tylko narracją, ale również obrazem.


Podsumowanie
Kiedy większość marek w okresie przedświątecznym mówiła „kup swoim bliskim” my, mówiliśmy „możesz dostać od bliskich”, całkowicie przełamując komunikację nie tylko swojej, ale wszystkich kategorii – bo w święta, konkurencją jest każdy dla każdego. Odwracając narrację, tworząc dynamiczną kreację, znaleźliśmy sposób na ekspozycję zestawów prezentowych Avon, co finalnie przełożyło się nie tylko na ich sprzedaż, ale również na pozytywny wizerunek marki.