

Czułość
dla całej rodziny
Czułość
dla całej rodziny
Wyzwanie
Jak opowiedzieć, że produkty marki BAMBINO są teraz również dla dorosłych? Dwa lata po relaunchu marki Bambino stanęliśmy przed wyzwaniem wprowadzenia na rynek produktów dla całej rodziny pod submarką Bambino Rodzina. Dodatkową trudnością był fakt, że kategoria produktów rodzinnych w kosmetykach w zasadzie nie istniała.
Strategia / Idea
W związku z ulepszoną formułą produktów z linii Bambino Rodzina mieliśmy do przekazania mnóstwo benefitów produktowych i funkcjonalnych, na których zależało Klientowi. Jednocześnie postanowiliśmy być w zgodzie z wypracowaną wcześniej dla marki głównej „czułą” platformą komunikacji, odnoszącą się przede wszystkim do emocji. Stworzyliśmy drabinę benefitów, od produktowych, przez funkcjonalne, po emocjonalne, adresując poszczególne cele komunikacyjne w zależności od touchpointu i przekonując, że wszyscy w rodzinie potrzebujemy czułości.
Realizacja
Do kampanii zaprosiliśmy ponownie znaną influencerkę, Michalinę Grzesiak, prowadzącą kanał „Krystyno, nie denerwuj matki”. W spocie TV, który zrealizowaliśmy z nią i autentycznymi członkami jej rodziny, pokazaliśmy, że rodzina to świetna sprawa, nawet jeśli oczekiwania poszczególnych członków nieco się różnią, bo wszystkich łączy czułość. Przygotowaliśmy różnorodny, ale spójny wizualnie i komunikacyjnie content na social media marki, który spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem.


Podsumowanie
Kampania była sukcesem komunikacyjnym i sprzedażowym. Po dobrym przyjęciu „rodzinnych” kosmetyków przez konsumentów, Klient zdecydował o rozbudowie portfolio pod tą submarką.