

Royal Canin "Oznaki zdrowia"
Wyzwanie
Poprzednie działania spełniły swoją rolę i wpłynęły na sentyment marki w istotny sposób oraz dostarczyły contentu moderacyjnego do odpowiedzi na kolejne komentarze. Dotychczas poprzez ekspertów, komunikacja marki była bardzo naukowa i „sztywna”, co nie jest naturalnym TOV dla social media.
Naszym wyzwaniem w drugim kroku, było zaprojektowanie komunikacji tak, aby trafiała do dwóch skrajnie różnych grup docelowych - pragmatyków, którym zależy na racjonalnych argumentach oraz pet loversów - którzy są wrażliwi na emocjonalne przekazy.
Realizacja
Przygotowaliśmy krótkie i bardzo „to the point” kreacje social media dostosowane do komunikacji w feedzie oraz stories. Każda kreacja opowiadała we właściwy dla swojego filaru o oznakach zdrowia, w emocjonalny lub racjonalny sposób.

Podsumowanie
Stworzyliśmy pojemną platformę komunikacji oraz unikalny i wyróżnialny kierunek wizualny. Dzięki obu tym rzeczom, możemy w spójny sposób docierać do różnych grup docelowych oraz tworzyć dopasowane kreacje na każdy temat.