ostoya

Poczuj 
Bieszczady w mieście

Komunikacja wizerunkowa

Wyzwanie

Mając korzenie w Bieszczadach, a grupę docelową w miastach, opracować platformę komunikacji łączącą jedno z drugim. Ponadto chcemy poprzez swoje pochodzenie budować przewagę konkurencyjną, odbierając udziały konkurentom i stać się liderem kategorii wódek Top Premium. 

 

Insight

„Nature is a new luxury in the city” Zauważyliśmy, że w dzisiejszych czasach prawdziwym luksusem dla osób o ponadprzeciętnych zarobkach, które żyją w miastach, jest możliwość kontaktu z naturą (zarówno na poziomie fizycznym jak i mentalnym).

Strategia / Idea

Marka Ostoya od momentu jej powstania jest związana z Bieszczadami. Czerpie z nich nie tylko pszenicę, ale również ten unikalny, spokojny mindset, vibe, sposób bycia, który w dzisiejszych czasach jest autentycznym luksusem dla naszej target grupy. W komunikacji chcemy przenieść to wszystko z Bieszczad do miast – naturalnego środowiska grupy docelowej.

 

Realizacja

Opracowaliśmy platformę „Poczuj Bieszczady w mieście”, fizycznie, oferując produkt z najlepszej bieszczadzkiej kompozycji, stworzony tylko z bieszczadzkiej pszenicy. Wizerunkowo i mentalnie oferujemy alternatywę dla blichtru, przepychu i głośności, jakimi komunikuje się konkurencja. Stworzyliśmy kampanie wizerunkową, wprowadzającą platformę, jak również opracowaliśmy assety produktowe, opierając się na tym, co marka ma najlepszego: wyjątkowy produkt z wyjątkową historią.

 

Plik wideo
MASTER VIDEO 45’

 

Plik wideo
Plik wideo
Plik wideo
DIGITAL ASSETS, 7’ 10’ 15’ FLIGHT WIZERUNKOWY
Plik wideo

 

  • Plik wideo
  • Plik wideo
  • Plik wideo
  • Plik wideo
SHORT VIDEOS 15’ FLIGHT PRODUKTOWY

     

    img
    img
    img
    KEY VISUALS
    img

     

    • img
    • img
    • img
    • img
    • img
    • img
    • vimg
    • img
    SESJA FOTOGRAFICZNA, LIFESTYLE, MIEJSKIE GATUNKI

       

      img
      img
      img
      SESJA FOTOGRAFICZNA, KOKTAJLE INSPIROWANE BIESZCZADAMI
      img

       

      Plik wideo
      Plik wideo
      Plik wideo
      DIGITAL ASSETS, CINEMAGRAPHS
      Plik wideo

       

      Plik wideo
      FILMY INSTRUKTAŻOWE, KOKTAJLE INSPIROWANE BIESZCZADAMI

       

       

      Podsumowanie

      Dzięki przemyślanej i spójnej na każdym poziomie komunikacji, marka Ostoya stała się liderem kategorii Top Premium, dowodząc, że obrana przez nas droga, jest zarówno efektywna jak i efektowna. Przełamując kategorialne klisze i stereotypy, zmieniliśmy zasady gry w kategorii jako lider, podwyższając poprzeczkę oraz nadając jej kierunek. 

      Nagrody i wyróżnienia

       Konkurs: Effie Awards| React & Defend Nominacja

      .

      Zaufali nam

      • logo Ostoya
      • Logo Prince Polo
      • Logo Lech
      • Logo Kozel
      • Logo Avon
      • Logo BNP Paribas
      • Logo Bank Pekao
      • Logo Jacobs Creek
      • Logo Lipton
      • Logo Przelewy24
      • Logo Alior Bank
      • Logo 7Days
      • Logo The Glenlivet
      • Logo Delicje
      • Logo Łaciate
      • image/svg+xml
      • Logo Absolut
      • Logo Saga
      • Elavon primary logo-artboard
      • Logo Pedigree
      • Logo Tchibo
      • image/svg+xml
      • Logo Bambino