

Robię to dla przyjemności
Robię to dla przyjemności
Wyzwanie
Wprowadzenie nowej kategorii produktów – naparów owocowych kierowanych do kobiet. Zależało nam na dotarciu do młodszej grupy, by zbudować nowy segment wśród konsumentów marki. Badania na TG pokazały, że kobiety sięgają po owocowe napary w ramach „chwili dla siebie” i wokół niej mieliśmy zbudować komunikację.
Realizacja
Lipton zachęca wszystkich do realizowania swoich pasji. Pokazaliśmy na przykładzie znanych postaci, że w życiu można zajmować się różnymi rzeczami, ale by cieszyć się w pełni, warto pielęgnować też te, które nie są naszym obowiązkiem, a zwyczajną, czystą przyjemnością. Twarzą kampanii była Daria Zawiałow – znana z bycia piosenkarką, która dla przyjemności projektuje ubrania (i pije Lipton Owocowy). Daria wystąpiła w spocie TV, w którym promowała limitowaną kolekcję swoich bluz. Wspólnie zachęcaliśmy dziewczyny do dzielenia się swoimi pasjami pod hasłem #RobieToDlaPrzyjemności W odsłonie sprzedażowej poza odwołaniem do mody, do wygrania był udział w zamkniętym, elitarnym koncercie wspierającym działania w kluczowej dla marki sieci – Biedronce.

Podsumowanie
Dotarliśmy do młodszej grupy działaniami wizerunkowymi zwiększając świadomość nowej linii produktów pod marka Lipton, a loteria z unikalną nagroda, jaką był koncert wsparła działania sprzedażowe robiąc nam trial.