bon_mobile

Promocja Cash Back

Promocja Sprzedaży AI

Wyzwanie

Strączki Bonduelle, mimo swoich wartości odżywczych i uniwersalności, pozostają niszowe i nie są kojarzone z bogactwem kulinarnych możliwości. Konsumenci nie utożsamiają ich z nowoczesną, zdrową dietą i rzadko sięgają po nie w codziennych zakupach. Typowe promocje cashback, skupione na stałym zwrocie za zakup łączony w ograniczonym stopniu zachęcają do eksperymentowania z nowymi wariantami czy odkrywania innowacyjnych przepisów. Wyzwaniem jest przełamanie utartych schematów, zwiększenie lojalności wobec marki i pokazanie, że strączki mogą być punktem wyjścia do kreatywnej kuchni.

 

Insight

Strączki są nie tylko sycące, ale zapewniają tę sytość na długo dzięki wysokiej zawartości błonnika i białka, a to coraz częściej doceniają konsumenci. W rosnącej grupie osób poszukujących zdrowych, funkcjonalnych przekąsek liczy się nie tylko wartość odżywcza, ale też przyjemność jedzenia i cechy takie jak np. chrupkość. Jednocześnie konsumenci oczekują inspiracji i prostych pomysłów kulinarnych, które ułatwiają wprowadzenie nowych produktów do codziennej diety. Strączki mogą być nie tylko bazą obiadu, ale także elementem deserów, przekąsek czy past.

Strategia

Bonduelle stawia na unikalny zwrot za droższy produkt z dwóch w koszyku i oferuje bezpłatne przepisy, aby przełamać schematy typowych akcji cashback i zachęcić do testowania różnych wariantów. Całość opiera się na lekkiej, angażującej komunikacji prowadzoną przez Strączkową Ekipę, która w atrakcyjny sposób inspiruje do kulinarnych eksperymentów i pokazuje uniwersalność strączków. Istotnym wsparciem akcji jest dedykowany StrączBot, który nie tylko pomaga przejść przez promocję, ale także buduje relację, edukuje i dostarcza zaskakujących przepisów.

 

mailing1
mailing2

 

Realizacja

Kampania trwa od 15.09 do 31.10.2025 r., a uczestnik po zakupie dwóch produktów Bonduelle rejestruje paragon na stronie internetowej promocji. Konsumenci zyskują w ten sposób zwrot za droższy produkt, a w nagrodę dodatkowo otrzymują dostęp do PDF z sycącymi i kreatywnymi przepisami, które udowadniają, że strączki sprawdzają się nie tylko w tradycyjnych potrawach, ale także jako baza do dań fit, czy zaskakujących deserów. W kampanii wykorzystano narrację bohaterów oraz wsparcie autorskiego StrączBota dostępnego online 24/7, tak by kontakt z marką był nowoczesny i przyjemny.

 

Nasi Klienci

  • logo Ostoya
  • Logo Prince Polo
  • Logo Lech
  • Logo Kozel
  • Logo Avon
  • Logo BNP Paribas
  • Logo Bank Pekao
  • Logo Jacobs Creek
  • Logo Lipton
  • Logo Przelewy24
  • Logo Alior Bank
  • Logo 7Days
  • Logo The Glenlivet
  • Logo Delicje
  • Logo Łaciate
  • image/svg+xml
  • Logo Absolut
  • Logo Saga
  • Elavon primary logo-artboard
  • Logo Pedigree
  • Logo Tchibo
  • image/svg+xml
  • Logo Bambino