

Promocja Cash Back
Promocja Cash Back
Wyzwanie
Strączki Bonduelle, mimo swoich wartości odżywczych i uniwersalności, pozostają niszowe i nie są kojarzone z bogactwem kulinarnych możliwości. Konsumenci nie utożsamiają ich z nowoczesną, zdrową dietą i rzadko sięgają po nie w codziennych zakupach. Typowe promocje cashback, skupione na stałym zwrocie za zakup łączony w ograniczonym stopniu zachęcają do eksperymentowania z nowymi wariantami czy odkrywania innowacyjnych przepisów. Wyzwaniem jest przełamanie utartych schematów, zwiększenie lojalności wobec marki i pokazanie, że strączki mogą być punktem wyjścia do kreatywnej kuchni.
Realizacja
Kampania trwa od 15.09 do 31.10.2025 r., a uczestnik po zakupie dwóch produktów Bonduelle rejestruje paragon na stronie internetowej promocji. Konsumenci zyskują w ten sposób zwrot za droższy produkt, a w nagrodę dodatkowo otrzymują dostęp do PDF z sycącymi i kreatywnymi przepisami, które udowadniają, że strączki sprawdzają się nie tylko w tradycyjnych potrawach, ale także jako baza do dań fit, czy zaskakujących deserów. W kampanii wykorzystano narrację bohaterów oraz wsparcie autorskiego StrączBota dostępnego online 24/7, tak by kontakt z marką był nowoczesny i przyjemny.