Szybka kanapka

Łaciaty mix

Komunikacja wizerunkowa Komunikacja produktowa

Wyzwanie

Chcieliśmy zachęcić do zakupu MIXu Łaciatego (mieszanka tłuszczy roślinnych i zwierzęcych), który jest zdecydowanie droższy od roślinnych smarowideł ​
i nie wiele tańszy od masła, z którym to konkuruje o kanapkowych konsumentów.

 

Insight

Żyjąc w biegu, potrzebujemy szybkich kanapek bez czekania aż masło zmięknie. Szybkich, ale nie byle jakich.

Strategia

Szybka, smaczna kanapka tylko z mixem Łaciatym. ​
Zamiast podkreślać skład MIXu Łaciatego, wyróżniliśmy się, komunikując szybkość przygotowania kanapek (wynikającą z łatwego smarowania od razu po wyjęciu z lodówki) oraz prostymi i smacznymi przepisami na kanapki.

 

Realizacja

Wykorzystując szybki, dynamiczny montaż prezentujący proces przygotowywania kanapki z odwołaniem do realnych sytuacji, w których ten czas jest naprawdę ważny pokazaliśmy, że „szybkość” można zbudować nie tylko na poziomie copy, ale też na poziomie obrazu. ​

Stworzyliśmy 7 sytuacji, przepisów i postaci (różne grupy docelowe), które przygotowują szybkie, smaczne kanapki dopasowane do swoich potrzeb. Kampania była emitowana w okresie czerwiec-wrzesień 2024.

 

 

 

Plik wideo
Plik wideo
Plik wideo
Plik wideo

 

 

Plik wideo
Plik wideo
 
 
 

 

 

Podsumowanie

Spójność przekazu zarówno w narracji jak i formie ma ogromne znaczenie w odbiorze kampanii.

Zaufali nam

  • logo Ostoya
  • Logo Prince Polo
  • Logo Lech
  • Logo Kozel
  • Logo Avon
  • Logo BNP Paribas
  • Logo Bank Pekao
  • Logo Jacobs Creek
  • Logo Lipton
  • Logo Przelewy24
  • Logo Alior Bank
  • Logo 7Days
  • Logo The Glenlivet
  • Logo Delicje
  • Logo Łaciate
  • image/svg+xml
  • Logo Absolut
  • Logo Saga
  • Elavon primary logo-artboard
  • Logo Pedigree
  • Logo Tchibo
  • image/svg+xml
  • Logo Bambino