

Łaciaty mix
Łaciaty mix
Wyzwanie
Chcieliśmy zachęcić do zakupu MIXu Łaciatego (mieszanka tłuszczy roślinnych i zwierzęcych), który jest zdecydowanie droższy od roślinnych smarowideł
i nie wiele tańszy od masła, z którym to konkuruje o kanapkowych konsumentów.
Realizacja
Wykorzystując szybki, dynamiczny montaż prezentujący proces przygotowywania kanapki z odwołaniem do realnych sytuacji, w których ten czas jest naprawdę ważny pokazaliśmy, że „szybkość” można zbudować nie tylko na poziomie copy, ale też na poziomie obrazu.
Stworzyliśmy 7 sytuacji, przepisów i postaci (różne grupy docelowe), które przygotowują szybkie, smaczne kanapki dopasowane do swoich potrzeb. Kampania była emitowana w okresie czerwiec-wrzesień 2024.
Podsumowanie
Spójność przekazu zarówno w narracji jak i formie ma ogromne znaczenie w odbiorze kampanii.