SGB

Mamy 
tu wszystko

Komunikacja wizerunkowa

Wyzwanie

W punkcie wyjścia Banki Spółdzielcze miały nieco skostniały wizerunek. Wielu osobom – zwłaszcza z dużych aglomeracji - bank spółdzielczy kojarzył się z małym miasteczkiem, kredytami dla rolników oraz archaiczną bankowością, w której wszystkie sprawy klientów załatwia się w okienku oddziału. Celem kampanii było zbudowanie nowoczesnego wizerunku Banków Spółdzielczych i pozyskanie nowych klientów wśród młodszych grup docelowych. Na poziomie produktu mieliśmy poinformować o wprowadzeniu do oferty banków nowoczesnych technologii mobilnych. Chcieliśmy przekonać, że Banki Spółdzielcze są coraz bardziej nowoczesne i mogą być realną alternatywą dla banków komercyjnych, które również otwierają swoje oddziały w mniejszych miejscowościach.

 

Strategia / Idea

Postanowiliśmy zbudować napięcie wokół przekonań na temat Banków Spółdzielczych, podzielanych przede wszystkim przez mieszkańców dużych miast, a prawdziwym obliczem tych banków i ich szerokiej oferty produktowej. Manifestacją tego napięcia były postaci dwóch braci, z których jeden wyjechał do dużego miasta i jest przekonany o ich i swojej wyższości, a drugi pozostał w swojej rodzinnej miejscowości i ma się z tym świetnie. Platformę komunikacyjną dla Banków spięliśmy claimem „Mamy tu wszystko”, który był punktem wyjścia do opowiadania o poszczególnych produktach bankowych i źródłem lokalnej dumy.

 

Realizacja

Zrealizowaliśmy spot TV oraz serię filmów do kampanii digitalowej, w której poprzez zabawne perypetie między dwoma braćmi pokazywaliśmy wachlarz nowoczesnych rozwiązań dostępnych w Bankach Spółdzielczych, przekonując o wszechstronnej ofercie i budując nowoczesny wizerunek banków.

 

Plik wideo
SPOT TV 30’

 

Plik wideo
Plik wideo
Plik wideo
Plik wideo

 

IMAGE
SERIA FILMÓW NA YOUTUBE I DO KAMPANII DIGITAL, 20’, 15’

 

Plik wideo
Plik wideo
Plik wideo
SERIA VIDEO DO KAMPANII DIGITAL 6’
Plik wideo

 

 

Podsumowanie

W kampanii dla Banków Spółdzielczych pokazaliśmy, że ich oferta produktowa w niczym nie ustępuje bankom komercyjnym, a przyjazna obsługa, lokalność i bliskość daje poczucie, że naprawdę „Mamy tu wszystko”.

.

Zaufali nam

  • logo Ostoya
  • Logo Prince Polo
  • Logo Lech
  • Logo Kozel
  • Logo Avon
  • Logo BNP Paribas
  • Logo Bank Pekao
  • Logo Jacobs Creek
  • Logo Lipton
  • Logo Przelewy24
  • Logo Alior Bank
  • Logo 7Days
  • Logo The Glenlivet
  • Logo Delicje
  • Logo Łaciate
  • image/svg+xml
  • Logo Absolut
  • Logo Saga
  • Elavon primary logo-artboard
  • Logo Pedigree
  • Logo Tchibo
  • image/svg+xml
  • Logo Bambino