

Mamy
tu wszystko
Mamy
tu wszystko
Wyzwanie
W punkcie wyjścia Banki Spółdzielcze miały nieco skostniały wizerunek. Wielu osobom – zwłaszcza z dużych aglomeracji - bank spółdzielczy kojarzył się z małym miasteczkiem, kredytami dla rolników oraz archaiczną bankowością, w której wszystkie sprawy klientów załatwia się w okienku oddziału. Celem kampanii było zbudowanie nowoczesnego wizerunku Banków Spółdzielczych i pozyskanie nowych klientów wśród młodszych grup docelowych. Na poziomie produktu mieliśmy poinformować o wprowadzeniu do oferty banków nowoczesnych technologii mobilnych. Chcieliśmy przekonać, że Banki Spółdzielcze są coraz bardziej nowoczesne i mogą być realną alternatywą dla banków komercyjnych, które również otwierają swoje oddziały w mniejszych miejscowościach.
Strategia / Idea
Postanowiliśmy zbudować napięcie wokół przekonań na temat Banków Spółdzielczych, podzielanych przede wszystkim przez mieszkańców dużych miast, a prawdziwym obliczem tych banków i ich szerokiej oferty produktowej. Manifestacją tego napięcia były postaci dwóch braci, z których jeden wyjechał do dużego miasta i jest przekonany o ich i swojej wyższości, a drugi pozostał w swojej rodzinnej miejscowości i ma się z tym świetnie. Platformę komunikacyjną dla Banków spięliśmy claimem „Mamy tu wszystko”, który był punktem wyjścia do opowiadania o poszczególnych produktach bankowych i źródłem lokalnej dumy.
Realizacja
Zrealizowaliśmy spot TV oraz serię filmów do kampanii digitalowej, w której poprzez zabawne perypetie między dwoma braćmi pokazywaliśmy wachlarz nowoczesnych rozwiązań dostępnych w Bankach Spółdzielczych, przekonując o wszechstronnej ofercie i budując nowoczesny wizerunek banków.

Podsumowanie
W kampanii dla Banków Spółdzielczych pokazaliśmy, że ich oferta produktowa w niczym nie ustępuje bankom komercyjnym, a przyjazna obsługa, lokalność i bliskość daje poczucie, że naprawdę „Mamy tu wszystko”.