

Łaciaty Vibe
Łaciaty Vibe
Wyzwanie
Mleczka smakowe Łaciate są kojarzone z produktem mocno dziecięcym. Wizerunek opakowań jest raczej kierowany do dzieci w wieku 3-6 lat, choć wiemy, że to starsze dzieciaki chętnie po nie sięgają. Czy da się zmienić postrzeganie produktu bez zmiany opakowań, w taki sposób, by w wieku 10, 13 i 15 lat chcieć po nie sięgać bez „obciachu” i koleżeńskiego ostracyzmu?
Realizacja
Dopasowując touchpoint do naszej grupy docelowej stworzyliśmy pierwszy, animowany profil marki na Tik Toku. Wykorzystaliśmy nasze produktowe zwierzaki nadając im osobowość, charakter i głos, budując świat bliski młodym ,starszym i dorosłym. Świat, który humorystycznie komentuje otaczającą ich, Tiktokową rzeczywistości, czyli tę dotyczącą kreatorów i influencerów. Jest śmiesznie, zaskakująco i całkowicie niedziecinnie. Animacje publikujemy 3 x w tygodniu, a każda z nich, poza humorem ma głębszy przekaz (np.: świat w Internecie nie zawsze jest prawdziwy, nie wszystko co polecają influencerzy jest warte zakupu, czasem trzeba odpocząć od Internetu, itd.).
Podsumowanie
Zamiast epatować produktem, stworzyliśmy unikalny świat marki wykorzystując zwierzaki z opakowania. Nadaliśmy in dorosły charakter i osobowość poruszając tematy, z którymi łatwo się identyfikować naszej TG.