Loteria Przelewy24

Jest PRZELEW są PRZENAGRODY

Promocja Sprzedaży

Wyzwanie

Opracowanie działań wizerunkowych wspierających markę Przelewy24, które przekładać się będą na sprzedaż (wybór metody płatności w e-commerce), jednocześnie eksponując marki partnerów/sponsorów nagród. A to wszystko w najgorętszym promocyjnym okresie - black week oraz przedświąteczne promocje.

 

Obserwacja

W gorącym okresie promocyjnym na koniec roku reklamy głównie eksponują przecenione produkty.

Strategia / Idea

Stworzyliśmy wyrazistego i przykuwającego uwagę brand hero, który przebije się przez promocyjne kreacje w clutterze i przykuje uwagę odbiorców. Ponadto całym sobą, będzie kojarzył się z marką Przelewy24 i wspierał jej wizerunek.

 

Realizacja

Stworzyliśmy silnie brandingową komunikację opartą na przedrostku „Prze” marki, czyli, prze-loteria, prze-nagrody. Brand hero naszej aktywacji był PrzeLEW (bo jest częścią PrzeLEWy24).

 

Plik wideo
VIDEO 15’
 
img
KAMPANIA DISPLAY

 

img
LANDING PAGE

 

 

Podsumowanie

Dzięki zagłębieniu się w markę i kreatywnemu spojrzeniu na jej składowe, stworzyliśmy wyróżnialną komunikację, która nie tylko była ładna, ale przede wszystkim skuteczna, wypracowując w aktywacji sprzedażowej również wskaźniki wizerunkowe. PrzeLEW tak dobrze się, sprawdził, że zagości na dłużej w marce Przelewy24.

 

 

 

.

Zaufali nam

  • logo Ostoya
  • Logo Prince Polo
  • Logo Lech
  • Logo Kozel
  • Logo Avon
  • Logo BNP Paribas
  • Logo Bank Pekao
  • Logo Jacobs Creek
  • Logo Lipton
  • Logo Przelewy24
  • Logo Alior Bank
  • Logo 7Days
  • Logo The Glenlivet
  • Logo Delicje
  • Logo Łaciate
  • image/svg+xml
  • Logo Absolut
  • Logo Saga
  • Elavon primary logo-artboard
  • Logo Pedigree
  • Logo Tchibo
  • image/svg+xml
  • Logo Bambino