

Jest PRZELEW są PRZENAGRODY
Jest PRZELEW są PRZENAGRODY
Wyzwanie
Opracowanie działań wizerunkowych wspierających markę Przelewy24, które przekładać się będą na sprzedaż (wybór metody płatności w e-commerce), jednocześnie eksponując marki partnerów/sponsorów nagród. A to wszystko w najgorętszym promocyjnym okresie - black week oraz przedświąteczne promocje.
Realizacja
Stworzyliśmy silnie brandingową komunikację opartą na przedrostku „Prze” marki, czyli, prze-loteria, prze-nagrody. Brand hero naszej aktywacji był PrzeLEW (bo jest częścią PrzeLEWy24).


Podsumowanie
Dzięki zagłębieniu się w markę i kreatywnemu spojrzeniu na jej składowe, stworzyliśmy wyróżnialną komunikację, która nie tylko była ładna, ale przede wszystkim skuteczna, wypracowując w aktywacji sprzedażowej również wskaźniki wizerunkowe. PrzeLEW tak dobrze się, sprawdził, że zagości na dłużej w marce Przelewy24.