

Lechendy
wyrażają się tekstami
Lechendy
wyrażają się tekstami
Wyzwanie
Zwiększenie sprzedaży oraz rotacji marki Lech podczas okresu sprzedażowego (maj – sierpień) dzięki wykorzystaniu muzycznych skojarzeń marki (Lech od wielu lat jest sponsorem największych festiwali muzycznych w Polsce). Od lat również realizujemy muzyczną aktywację z nagrodami i dobrnęliśmy do sufitu. Co możemy jeszcze zrobić?
Realizacja
Przygotowaliśmy loterię, w której do wygrania było 50 tys. koszulek i 250 głośników. Informacje o wygranej umieściliśmy pod kapslami i zawleczkami piwa Lech. Stworzyliśmy do wyboru 7 unikalnych projektów koszulek z tekstami ulubionych artystów młodych (Molesta, Fokus, Rau, Gedz, Baranovsky, Ten Typ Mes, VNM) zinterpretowanych przez najzdolniejszych grafików, a wszystko w myśli eko. Z miłości do muzyki, ale tylko w wersji przyjaznej dla planety: z organicznej bawełny i przy użyciu ekologicznych farb. W jesiennej edycji loterii teksty trafiły na bluzy. Kolejny rok to nowa kolekcja, nowe teksty i nowe projekty.


Podsumowanie
Nie wystarczy być blisko muzyki, żeby skutecznie zaangażować konsumentów. Warto słuchać ich potrzeb, rozumieć ich język i być blisko tego, co jest dla nich ważne. Autentycznie, prawdziwie i w niewymuszony sposób. W ten sposób nawet zwykła promocja może się okazać niezwykle muzyczna, choć nie padła żadna nuta.