lech

Lechendy 
wyrażają się tekstami

Promocja Sprzedaży

Wyzwanie

Zwiększenie sprzedaży oraz rotacji marki Lech podczas okresu sprzedażowego (maj – sierpień) dzięki wykorzystaniu muzycznych skojarzeń marki (Lech od wielu lat jest sponsorem największych festiwali muzycznych w Polsce). Od lat również realizujemy muzyczną aktywację z nagrodami i dobrnęliśmy do sufitu. Co możemy jeszcze zrobić?

 

Insight

Są takie chwile, w których brakuje nam słów by wyrazić nasze emocje. Sięgamy wtedy po muzykę i okazuje się, że ktoś już ujął dokładnie to, co w nas siedzi, w idealnych słowach. W tej konkretnej chwili to właśnie te słowa wyrażają nas najmocniej. Słowa ulubionych kawałków. Słowa wyrwane z naszej duszy!

Strategia / Idea

Lechendy wyrażają się tekstami piosenek. Daliśmy młodym narzędzie, do wyrażania siebie słowami ich ulubionych artystów umieszczonymi na koszulkach w nietypowych, artystycznych aranżacjach.

 

Realizacja

Przygotowaliśmy loterię, w której do wygrania było 50 tys. koszulek i 250 głośników. Informacje o wygranej umieściliśmy pod kapslami i zawleczkami piwa Lech. Stworzyliśmy do wyboru 7 unikalnych projektów koszulek z tekstami ulubionych artystów młodych (Molesta, Fokus, Rau, Gedz, Baranovsky, Ten Typ Mes, VNM) zinterpretowanych przez najzdolniejszych grafików, a wszystko w myśli eko.  Z miłości do muzyki, ale tylko w wersji przyjaznej dla planety: z organicznej bawełny i przy użyciu ekologicznych farb. W jesiennej edycji loterii teksty trafiły na bluzy. Kolejny rok to nowa kolekcja, nowe teksty i nowe projekty.

 

Plik wideo
LECHENDY WYRAŻAJĄ SIĘ TEKSTAMI
Plik wideo

 

image
image

 

image
image
img
img

 

img
img

 

 

img

 

img
img

 

img
LECHENDY WYRAŻAJĄ SIĘ TEKSTAMI, KOLEKCJA KOSZULEK I BLUZ
img

 

img

 

Podsumowanie

Nie wystarczy być blisko muzyki, żeby skutecznie zaangażować konsumentów.  Warto słuchać ich potrzeb, rozumieć ich język i być blisko tego, co jest dla nich ważne. Autentycznie, prawdziwie i w niewymuszony sposób. W ten sposób nawet zwykła promocja może się okazać niezwykle muzyczna, choć nie padła żadna nuta.

Zaufali nam

  • logo Ostoya
  • Logo Prince Polo
  • Logo Lech
  • Logo Kozel
  • Logo Avon
  • Logo BNP Paribas
  • Logo Bank Pekao
  • Logo Jacobs Creek
  • Logo Lipton
  • Logo Przelewy24
  • Logo Alior Bank
  • Logo 7Days
  • Logo The Glenlivet
  • Logo Delicje
  • Logo Łaciate
  • image/svg+xml
  • Logo Absolut
  • Logo Saga
  • Elavon primary logo-artboard
  • Logo Pedigree
  • Logo Tchibo
  • image/svg+xml
  • Logo Bambino