

Spróbuj
dwóch z Czech
Spróbuj
dwóch z Czech
Wyzwanie
Co zrobić, jeżeli nasi konsumenci już mają świadomość marki Kozel, ale jeszcze po nią nie sięgają? Naszym wyzwaniem było zachęcenie i przekonanie do trialu produktowego.
Realizacja
Spróbuj dwóch z Czech i wygraj. Ta prosta, a jednak przewrotna idea kreatywna, stała się zarówno hasłem przewodnim kampanii i aktywacji, którą eksponowaliśmy w każdym formacie i touchpoincie: TVC, Digital, Social Media, Display. Kampania TVC miała charakter wizerunkowo-sprzedażowy, a reszta kreacji mocniej wzywała do spróbowania produktu oraz wzięcia udziału w aktywacji.


Podsumowanie
W jednej idei kampanii 360O udało nam się znaleźć i odpowiedzieć na wiele obserwacji oraz zadań postawionych przed nami. Z wyczuciem zagraliśmy na naszych narodowych przypadłościach i gustach, aby w humorystyczny sposób przedstawić markę na poziomie wizerunkowym oraz wesprzeć produkt na poziomie sprzedażowym.