glen

Original 
by Tradition

Komunikacja wizerunkowa

Wyzwanie

Wzrost sprzedaży przez rekrutację nowej, młodszej i bardzo wymagającej grupy odbiorców, której kategoria whisky single malt kojarzy się z „Old Fashion”. Przełamanie tego tradycyjnego wizerunku i stworzenie pierwszej na polskim rynku whisky single malt, która będzie wybierana przez nową grupę, dzięki nowoczesnemu i atrakcyjnemu wizerunkowi.

 

Insight

Motywacją do zakupów TG (Shiners) jest bycie modnym, chęć wyróżnienia się, jednym słowem - błyszczenia. Insight kategorii: whisky single malt kojarzy się  z „paleniem cygar i piciem whisky w skórzanym fotelu przy dębowym stoliku”. Insight ludzi: Żaden element mojego życia i wyglądu nie jest bez znaczenia. Świadomie wybieram i używam tylko tych rzeczy, które dobrze robią mojemu wizerunkowi. W moich oczach i ludzi, który na mnie patrzą.

Strategia / Idea

From: Old fashion (kategoria) To: New fashion (The Glenlivet) By: breaking tradition in every aspect and touch. Globalnie The Glenlivet otrzymał strategię „Original by tradition”, czyli „Tradycja w przełamywaniu tradycji” Nasza lokalna strategia, rozwijała ją na 3 poziomach: 1. Zmapowaniu i wybraniu nowej TG (Shinersów) 2. Związaniu się z passion pointem TG (Moda) 3. Uwiarygodnieniu „przełamywania tradycji” poprzez przełamanie w każdym obszarze i aspekcie komunikacji.

 

Realizacja

Kampania składała się z działań, w których nadrzędną ideą było przełamanie ich tradycji. Wiążąc się z modą, zaprosiliśmy do współpracy Tomasza Ossolińskiego, który zaprojektował kolekcję ubrań i designerskie skarpety dodawane zamiast szklanek do produktów. Twarzą kampanii został przełamujący tradycję w muzyce Sebastian Karpiel-Bułecka.

 

Plik wideo
VIDEO CASE, KAMPANIA 360, KREACJA INSPIROWANA WARIANTAMI WHISKY

 

glen
glen
glen
KEY VISUAL
glen

 

Plik wideo
Plik wideo

 

 

  • Plik wideo
  • Plik wideo
  • Plik wideo
ASSETY SOCIAL MEDIA, MODA NA ORYGINALNOŚĆ

     

    image
    image

     

    image
    SESJA FOTOGRAFICZNA
    image

     

    Podsumowanie

    Kampania pokazała, że warto podejmować ryzyko i iść wbrew schematom kategorii. Przełamując tradycję, trafiliśmy idealnie w preferencje TG, o czy świadczą znakomite wyniki sprzedażowe i wizerunkowe. Odczarowaliśmy wizerunek whisky single malt, zmieniliśmy jej percepcję z dystansującej poważnej, na przystępną, modną i lifestylową.

    Nagrody i wyróżnienia

    Konkurs: Golden Arrow | Kampania zintegrowana B2C Nagroda: złoto

    .

    Zaufali nam

    • logo Ostoya
    • Logo Prince Polo
    • Logo Lech
    • Logo Kozel
    • Logo Avon
    • Logo BNP Paribas
    • Logo Bank Pekao
    • Logo Jacobs Creek
    • Logo Lipton
    • Logo Przelewy24
    • Logo Alior Bank
    • Logo 7Days
    • Logo The Glenlivet
    • Logo Delicje
    • Logo Łaciate
    • image/svg+xml
    • Logo Absolut
    • Logo Saga
    • Elavon primary logo-artboard
    • Logo Pedigree
    • Logo Tchibo
    • image/svg+xml
    • Logo Bambino