

Czułość
w każdej kropli
Czułość
w każdej kropli
Wyzwanie
Marka Bambino miała pozytywny sentyment, ale była nieco "zakurzona", nie komunikowała się od wielu lat. Naszym zadaniem było stworzenie nowej, opartej na emocjach platformy komunikacji dla marki, wykorzystującej legendarność jej ikonicznego produktu: oliwki Bambino.
Realizacja
Przygotowaliśmy emocjonalny spot telewizyjny w duchu "human to human", do którego zaprosiliśmy autentyczną, daleką od stereotypowych ideałów piękna mamę - influencerkę Michalinę Grzesiak, prowadzącą profil "Krystyno, nie denerwuj matki", na którym w bardzo autentyczny, nielukrowany sposób i z dużym poczuciem humoru opisuje świat macierzyństwa. Film kręciliśmy w jej domu, z udziałem jej prawdziwego męża i dzieci. Na stronie internetowej marki Bambino pojawił się dedykowany landing page, gdzie opowiadaliśmy ideę kampanii, a także stworzyliśmy branded content: czułe masażyki Bambino.Kampania była również realizowana w szeroko pojętym digitalu, w tym na dedykowanym fanpage'u, który od zera postawiliśmy i wypełniliśmy angażującymi treściami.



LANDING PAGE, CZUŁE MASAŻYKI, ASSETY WWW I SOME
Podsumowanie
Legendarna marka dla niemowląt zbudowała emocjonalną, angażującą i poruszającą platformę komunikacyjną, nie próbując na siłę być nowoczesną, budując sentyment nie na swojej wieloletniej obecności na rynku, ale na powrocie do uniwersalnych prawd związanych macierzyństwem, autentycznie i bez reklamiarskiego lukru.