img

Czułość 
w każdej kropli

Komunikacja wizerunkowa

Wyzwanie

Marka Bambino miała pozytywny sentyment, ale była nieco "zakurzona", nie komunikowała się od wielu lat. Naszym zadaniem było stworzenie nowej, opartej na emocjach platformy komunikacji dla marki, wykorzystującej legendarność jej ikonicznego produktu: oliwki Bambino. 

 

Insight

Szukając określenia dla emocjonalnego ładunku, jaki niesie ze sobą oliwka Bambino, zauważyliśmy, że emocja ta powstaje na styku właściwości produktu i skojarzeń z nim oraz uczucia matki do dziecka.​

Strategia / Idea

DELIKATNOŚĆ + MIŁOŚĆ = CZUŁOŚĆ​ Gdy delikatność oliwki, którą znamy od lat, spotyka się z prawdziwą miłością, którą obdarzamy bliskich, powstaje coś wyjątkowego - prawdziwa czułość, którą dajemy i odbieramy wszystkimi zmysłami. A potrafi ją wyzwolić już jedna kropla oliwki Bambino.​Hasło kampanii: Czułość w każdej kropli. Od 1995 roku.​

 

Realizacja

Przygotowaliśmy emocjonalny spot telewizyjny w duchu "human to human", do którego zaprosiliśmy autentyczną, daleką od stereotypowych ideałów piękna mamę - influencerkę Michalinę Grzesiak, prowadzącą profil "Krystyno, nie denerwuj matki", na którym w bardzo autentyczny, nielukrowany sposób i z dużym poczuciem humoru opisuje świat macierzyństwa. Film kręciliśmy w jej domu, z udziałem jej prawdziwego męża i dzieci. ​Na stronie internetowej marki Bambino pojawił się dedykowany landing page, gdzie opowiadaliśmy ideę kampanii, a także stworzyliśmy branded content: czułe masażyki Bambino.​Kampania była również realizowana w szeroko pojętym digitalu, w tym na dedykowanym fanpage'u, który od zera postawiliśmy i wypełniliśmy angażującymi treściami. 

 

Plik wideo
SPOT TV, 45’

 

img
KEY VISUAL

 

  • img
  • img
  • img
  • img
RODZINNA SESJA ZDJĘCIOWA

     

    img

     

     

     

    img
    img

     

     

    img

     

    img
    img
    img
    img


    LANDING PAGE, CZUŁE MASAŻYKI, ASSETY WWW I SOME


     

    Podsumowanie

    Legendarna marka dla niemowląt zbudowała emocjonalną, angażującą  i poruszającą platformę komunikacyjną, nie próbując na siłę być nowoczesną, budując sentyment nie na swojej wieloletniej obecności na rynku, ale na powrocie do uniwersalnych prawd związanych  macierzyństwem, autentycznie i bez reklamiarskiego lukru.​

    .

    Zaufali nam

    • logo Ostoya
    • Logo Prince Polo
    • Logo Lech
    • Logo Kozel
    • Logo Avon
    • Logo BNP Paribas
    • Logo Bank Pekao
    • Logo Jacobs Creek
    • Logo Lipton
    • Logo Przelewy24
    • Logo Alior Bank
    • Logo 7Days
    • Logo The Glenlivet
    • Logo Delicje
    • Logo Łaciate
    • image/svg+xml
    • Logo Absolut
    • Logo Saga
    • Elavon primary logo-artboard
    • Logo Pedigree
    • Logo Tchibo
    • image/svg+xml
    • Logo Bambino